Frukost gäster =)

...Goood morgon!
Vilket trevligt besök vi hade här hemma utanför fönstret i dag =)


Ser ni att den ena kliar sig bakom örat hihi =)


Så söta.


Jag Thilde å Acce stod inne å titta i säkert tio minuter innan de kom en bil och dom sprang i väg
Helt imponerad av acce som inte sa något utan bara hade full koll på dom.
Han brukar föra ett jäkla liv så fort de e nån på gårn annars.
Duktig vaktvovve =)


Idag ska jag köpa en liten present till lilla Tindra som vi ska till i morgon =)
Har redan köpt två presenter men dom e tråkiga så ja ska fixa en till hihi ^^
Anars blir dagen rätt så lugn. Thilde som vaknae vid 4.30 ligger nu å sover en stund.
Jag ska torka lite golv å gö rent kattlådan så jag har saker å dona med. Bäst å passa på när hon sover.

Hejs svejs =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0