Sudda bort din sura min

... sudda sudda sudda sudda bort din rura miiin. Munnen de ska skratta å va gla´, munnen de ska sjunga trallalaaa..... Jo men vist. Jävla skit låt *morr*

Ja de stämmer, ja e aningens sur. De ba kom aldeles nyss. Bara flög på mig från ingen stanns. Vist e de väl härligt? Humörsvängningar, i loooove. GAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!
Satte mig här å plötsligt börjar ja känna mig irriterad å sen bara nån sekund efteråt så har ja lust att äta femton bullar, sjuttio chips påsar, dricka litervis me läsk äta pizza kebab mackor i stora lass... A nu skrattar ni nog å de gör ja me innombords. Men ja blir så trött på mig själv! va fan kommer dessa påhopp ifrån? Ja blir toki snart!




Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja visst är det konstigt hur ngt bara kan dimpa ner från himlen och göra en så j-la arg. =P



Att ha en moffardag ibland gör inget ;-)



Kramar

2010-09-22 @ 17:57:51
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0