känner mig så där...

... haft huvudvärk i flera veckor nu... Lite grann varje dag. De tär på en vill ja lova =/


Afro i går... Affro afro... ja ja vette tusan hur de stavas men i vilket fall så va de jätte kul. Men nått fel lär ja ju gö eftersom träningsvärken inte infunnti sig idag... Ont i ryggen, men de fick ja under passet i går så ja vet inte om de kan va felbelastning eller om de retav ÄR träningsvärk, i den nedre delen av ryggen. Kan mycke väl va så för ja å ju bara sååå otränad så vi säger att de e träningsvärk =)


Tror ja ska gå å lägga mig å min dotter som för tillfället sitter å läser i en gammal veckans NU. Hon sitter å blir arg... natten va så där då hon vakna vid två. KLARVAKEN. La henne tillrätta i sängen å stoppa i nappen. Hörde henne ligga där inne å snacka. Men att kliva upp kl 2 på natten är inte okej in the andersson family, så hon fick ligga där å snacka. ja låg inne hos oss å lyssna på henne hela tiden. vid kvart i tre så gick ja upp å gav henne välling å så fick hon komma in till oss. Sova? Nej nej. KNÖLA va på tapeten för lilla fröken. Vid fyra kolla ja på klockan för sista gången. då hade hon somnat å jag kunde oxå äntligen få fälla ner ögonlocken igen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0