Föresten


... Varför ska de vara så förbenat svårt att vara nyttig och hälsosam? Man måste igentligen bara ta sig över den där otroligt höga tröskeln, sen är det väl ganska lätt? Men fasiken, man faller ju tillbaka. Varför kan inte tröskeln vara lika hög på vägen tillbaka? Jag tror jag får köra på med min viktminskning när jag slutat amma. Eller åtminstonne bara ammar nån enstaka gång om dagen. Men hur gör man? När man slutar amma alltså..? Just nu e jag så rädd för att om jag "bantar" medan jag ammar så får Thildis inte i sig de hon behöver. Jag tänker inte köra nå pulver dieter utan bara försöka konsentrera mig på att ändra kosten och alla vanor kring den. Sen kan man åka å träna hur man vill för man behöver inte känna att inte Niklas kan ge henne mat om de skulle behövas.

Nej lär ta tag i de där snart känner ja.


Kommentarer
Postat av: Malin

du kan ändra kosten och motionera trots att du ammar, promenader med vagnen är kanon!! till en början iaf :))

klart du klarar det! blir sötsuget för stort så kan du alltid ha en gottedag i veckan :D

kraam!

2010-05-03 @ 14:04:15
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Jeanette

http://www.amelia.se/blogg/maria-montazami/



Där Anna har du hennes blogg ;-)

2010-05-04 @ 08:37:09
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Emma

Den höga trösken var det ja... Tror halvparten iaf av nyblivna mammor är intresserade att komma över den men HUR är frågan. Haha...



Man lär ta sig i kragen och bara låta bli ALLT som är onyttigt för unnar jag mig en helg med gottigheter så unnar jag mej nästa vecka oxå, jag måste helt enkelt vara utan hela tiden för att klara av det. Och hur kul är det.



Vad det var som var fel på våran lilla grabb ja, det var ju ett vanligt virus som orsakade förkylning och febern, fontanellen kunde bli sådär tydligen om barnet var stressat, förstoppat eller hade feber. Aldrig hört talas om men det fick jag förklarat för mig efter sisådär 13 timmar osm sagt. =)



2010-05-04 @ 09:16:21
URL: http://emmaochebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0