Nu ska vi se...

... kort summering av helgen:

Fredag.
Var hemma. Älsklingen kom hem tidigt. Det va mysigt. Fredagsmys på hög nivå (usch jag hatar de ordet). Kvällen bjöd på tacos och lets dance. Thilde och jag badade tillsammans. Hon får ut mer av att bada tillsammans med nån av oss ist för i sin balja. Hon plaskar och tycker det är mys, i baljan tycker hon att det blir kallt för fort och blir lite lessen. Efter de mös vi ner oss i soffan. Hon somnade i pappas famn och sov jätte bra hela natten mot lördag. Hon vaknade en gång å ville ha mat men somnade om fort igen.

Lördag
Lördagsmys med familjen. Vi åkte till Västerås och gjorde av med alldeles för mycket pengar. Köpte videokamera, ny skärm till datan, och en ny skrivare. Nu kan vi filma våran skatt varje dag =) Min pappa filmade allti mej när jag var liten. Jag har haft ett flertal videoband på mig själv men nu finns tyvärr bara ett kvar. det är himla kul att se på när man blir stor sen. På eftemiddagen/kvällen gick jag (Niklas och Thilde åkte bil) till niklas föräldrar. Där blev de pizza och Schlager. Mys.

Söndag
Städ-dag. Har tvättat lite oxå. Vi fick besök av niklas morbror Anders, hans fru Ulla, deras son Martin och hans tjej Erika och deras urgulliga son Oliver. Vi fick jätte fina kläder, och ett par foppatofflor, till Thildis som martin och erika köpt i Thailand när de var där för ett par veckor sen. SUPER TACK! Tanken är nu att vi ska ta en promenad men Mikaela skulle nog oxå komma förbi men jag vet inte när. I kväll blir de väl bara soffan kan ja tro. Invänta veckan som kommer.

Nu ska jag kolla bloggar. Ha de bra allesammans och var rädda om er där ute!


Kommentarer
Postat av: Erika

Det va jättekul att träffa er igen. Ha en mysig söndagskväll! Nu ska jag bada Oliver. kram kram

2010-03-07 @ 19:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0