Nu sitter man här igen

... har ätit min frukost här framför datan... Thilde sitter i babysittern och försöker få ut nåra ord av sitt älskade bi. Går inge vidare. I bland bli hon arg på han för att han inte svarar hahaha.
Vi ska strax ta en promenad. Först ska jag plocka undan lite i köket och dammsuga sen är nog thildis trött och då ska vi gå. På eftermiddagen ska vi till Sala. Återträff med föräldragruppen. Ska bli skoj. Hoppas alla kan komma. Men de känns som om att de kommer bli vi fyra som redan har lite kontakt som kommer vara där. Haha de visar sig. Innan ska vi möta upp Sara och William och ta en promenad =)

 

Fan ja måste ta tag  de där med tandläkaren. Fick gå upp inatt å ta tablett igen. Ja hatar tandläkaren. Har nu när jag blivit äldre byggt upp nån typ av tandläkarskräck *ryser*. Men ja antar att de e lika bra att gå dit så dom får kolla på tandfan. Om man har tur kanske min bättre hälft vill följa med och hålla mig i handen... Hahaha nej ja skojjade bara. De där får jag allt fixa själv. SKÄRPNING ANNA! ;P

Nej nu ska jag fixa me mitt som jag ska. Annars blir de alldrig av.
Ha en skön dag i soooolen =)


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

fin blogg

2010-03-12 @ 14:48:34
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0