hej hej hemskt mycke hej

... Niklas åkte på plogning i går. åkte halv sex å kom hem vid två i natt  =( Nu e de ju lika mycke snö ute igen som de var innan de hann smälta bort massor =( Så trist. Såg på vädret att morgondagen skulle bli lika snöig som går dagen =( De känns så där. Thilde ska få sina första sprutor i morrn, Niklas har tagit ledigt och följer med. Fixar inte de jag. Meeeen om de snöar så åker han säkert och plogar å då blir jag ensam me henne iaf. Tänker på om hon får nå biverkningar. Vi får väl se hur de blir. Är inte där än. Idag får vi njuta av solen iaf. Det blir en tripp till västerås med syster på eftermiddan. måste köpa present till niklas som fyller år på onsdag.

Jag känner mig lite nedstämd idag. Vet inte varför. Har fått sova bra inatt. Eller bra å bra ja kan ju inte sova så bra när niklas e borta. Ligger bara och oroar mig. Men Thilde har vart duktig i natt. Hon åt vid nio, vi la oss i sängen vid halv tio och kollade på johan falk på tvn. Hon somnade som en stock så där låg ja å kollade ensamen. Jag slummra till vid halv tolv och vaknade igen vid halv ett. Låg vaken till halv två då Thildis vaknade och ville ha mat. Sen sov hon till 6 i morse. Skööönt. Efter de somnade vi igen och sov till halv tio. Min duktiga lilla tjej, som förövrigt blev tre månader igår =) Det är skönt när man får känna sig lite utvilad =)

Kolla lite bloggar nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0