Härligt

... Gud så härligt väder vi har. I går gick vi ut på promenad två gånger. Tyckte de va synd att sitta inne. Idag har vi varit till Västerås med Thildes farmor Karin =) Det var trevligt. Vi gick på ikea sen på hm å lite sånnt. Thilde fick fina kläder av sin farmor. TACK! Jag handlade lite i storlek 62 för snart e de dax att gå upp en storlek. Min lilla tjej har fortfarande strl 56 förstår ni. Snuttan <3. På Ikea blidde de lite nya glas så de står i diskmaskinen nu.

I morgon är det öppnaförskolan och sen bvc direkt efter de. Mäta och väga. den 23 e de dags för spruta. Fy vill inte att de ska göra ont på henne. Mammas älskling. Det skär i hjärtat när jag tänker på att de måste sticka henne. Fy jag gillar inte sånnt där.

Såg ni på hemma fruarna igår? Maria Montazami behöver jag säga nå mer? Haha ja tycker hon är rolig."Jag tycker ordet toffsar låter sååå.. Toffsigt" haha hon e ba för rolig. I övrigt tyckte jag den där leopardkvinnan såg almänt vidrig ut. Blä. Nog om de. Ja kommer iaf följa programmet den här säsongen =)

Nu ska jag kolla lite bloggar, sen laga till nån mat och sen ta en promenad. Om jag orkar ;)

på återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0