God morgon

... När vi kom in till stan i går så parkerade jag vid folktandvården/bvc å allt de där och tog en promenad ner på stan. Var in på hm tillsammans med Sara och köpte lite mer kläder till thilde och en top och ett skärp till mig. Sen gick vi till öppna förskolan. Thilde höll handen me William å Anton. Så himlans söta. Slänger upp en bild som Antons mamma Stephanie har tagit =)



Efter öppna så gick jag till BVC. Skrotan växer så de knakar tror jag, 5100g och 57,4 lång. Min lilla tjej. Hon ligger strax under medelkurvan men de gör inget. Det är ju innom de normala iaf villket är huvudsaken =) På kvällen var vi bjudna hem till Niklas farmor på mat, tillsammans med Carola och Jocke med barn. De va trevligt =)

Idag så blir vi nog bara hemma skulle jag tro. Skulle behöva in till stan och byta ett skärp ja köpte igår. Behöver en kortare storlek. I går när jag provade de så hade jag nog för mycke kläder på mig så då passade de men inte idag när jag provade med en tunnare tröja =) Håller på å tvättar Thildes alla nya kläder som hon fått dom senaste dagarna. Nu får de vara slut shoppat åt henne för ett tag (hur nu de ska gå). Har ju köpt allt i strl 62, och bodysarna är alldeles för långa så dom kan hon inte ha än på ett tag. Men vi provade en av topparna igår som hon fick av sin farmor, och den såg ut att passa så den kan hon börja använda =)

Hoppas på att solen ska kika fram bland molnen idag med. Det är så skönt när den e framme. Blir varmt å gott å snön smälter. Bort me all snö nu. Ja e så trött på den =/

Kanske kommer ett till inlägg under dagen.. vi får se va jag hittar på.

Ha de gott =)


Kommentarer
Postat av: Sara

Dom är ju fööör sööta!!=)

2010-03-11 @ 09:32:12
URL: http://crazymam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0