Fix och Trix

... Ska strax bege oss in till stan igen. Ska hem till några vänner som fått bebis =)

Det var trevligt att träffa Karin idag. När vi va in på HM fick Thilde ett raseriutbrott så jag fick lämna allt och åka iväg för att amma henne. Hon var hungrig min lilla skrota. Men när vi gick ut från butiken och åkte i väg hem till mina föräldrar så var hon lugn som en filbunke. Tror hon tyckte de va varmt, hade lite förmycke kläder på henne för att vara ute på shopping tur. Skärpning mamma =) Skulle behöva köpa nån jacka till henne, får ta och kolla efter de på nätet å beställe en till henne. Blir nog för varmt med overallen när de e så pass många plusgrader som de varit idag. Spec när man går i butiker som sagt. Hur gör ni andra mammor som läser min blogg? Skulle va kul om ni ville skriva och berätta. För hon ligger ju nerbäddad i hårdlift med filtar å så. Då kanske de räcker med jacka... Eller?

Nej nu ska jag göra mig redo för stan igen. Vi hörs.


Kommentarer
Postat av: Sarah

När vi går i affärer nu så knäpper jag alltid upp overllan och tar av mössan. Är hon vaken tar jag fram armarna också så hon kan "flaxa" fritt. Ska köpa en jättesöt vårjacka från Lindex nästa vecka och ha. Då räcker det med en tunn mössa och tossor till de övriga kläderna. I övrigt har hon bara en fleecefilt i vagnen när vi är ute. Hon blir lätt varm annars..=)

2010-03-19 @ 19:53:05
URL: http://strimmor.wordpress.com
Postat av: Elin

ja det är inte lätt att veta vad man ska sätta på dem små liven. Du kanske ska testa att bara ha overall på henne och ha med filtar i fall att men bara låta henne ligga i overallen och öppna den när ni är inne i butiker mm.... så gör jag på raul nu när vi är på stan...

2010-03-19 @ 21:01:57
URL: http://elingkpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0