Måste erkänna...

... att det går bättre med min nya mobil... Är fortfarande inte direkt imopnerad av den... men jag får väl försöka fatta hur man gör med den nån gång när jag känne att jag har tålamod till de. Just nu känner jag inte att jag orkar engagera mig i den... Nu har ja iaf alla nummer, nästan iaf, på den så jag kan ringa å messa. Sen ska jag ta hjälp av en som har en lika dan så får han hjälpa mig att fatta va i-tunes är å hur man får lösen till de å hur man lägger in musik å bilder på den.

Idag har jag å Thilde dansat runt  och sjungit till musiken som kommer från hennes babysitter. det var mysigt. Thilde var dock lite förvånad över va vi höll på med men hon verkade gilla de för hon somna i min famn. Nu ligger hon och pappa på soffan och sover. Igentligen borde väl ja med sova, för natten har inte vare as kul. Hon har vaknat varannan timme å velat ha mat. Det brukar gå så himla bra annars men i natt va hon väl extra hungrig. Lillskrotan.

nu hör ja att hon knorrar så jag ska kolla till henne. Niklas vaknar ju inte när hon låter... hehe


Kommentarer
Postat av: Sarah

Svar från bloggen: Haha, ja sån pizza ska det inte vara kött i..:-) Dock har jag aldrig smakat kebab så jag vet inte om det är gott eller inte..

Tack förresten, det är underbart att bantningen går bra, vägde mig idag och då hade jag gått ner ytterligare 1.8 kg denna vecka. Så om några månader kanske det syns ordentligt oxå..=) Ska dock öka på växeln lite nu och träna hårdare..



Skönt att du börjar få pli på mobilen, drygt när man inte förstår sig på sånt där. Man blir ju bara sur då..hehe



Hoppas du har en bra helg! KRAM

2010-01-23 @ 22:07:04
URL: http://somvemsomhelst.blogg.se/
Postat av: ann

här hemma äts det typ varannan timme dygnet runt hela tiden... :(

kan inte förstå hur karlarna kan lyckas fortsätta sova när barnen låter :) själv vaknar man ju av att dom lyfter på en arm eller nåt :D

2010-01-25 @ 09:44:38
URL: http://annottosson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0