Idag är idag, igår var i går..

... Trottsade gårdagens snö"storm"  och tog en promenad runt me karin. Vi var duktiga. Tog väl ca 30-40 min. Sen åkte jag in till sala och träffa mor och syster och sen till BM. Fick min förlossningsjournal som hon ville kalla ett skolboksexempel. Hon var väldigt imponerad ch jag fick massor med berömm =) Då blev jag glad. man behöver höra att man e duktig i bland =)

 

Har lite ont om tid för skrivandet idag. Thilde höll mig vaken från 3.30-5.15 i morse så när hon väl somna så somna jag med. vi sov till 10 med ett matstopp vid halv 8 emellan =) Nu måste jag fixa lite. Får se om ja hinner med nån promenad.. Skulle behöva de.. men ska in till stan på em. Vi ska till BVC =)

Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0