Trött mössa <3

... Thilde sover fortfarande. Vi va väll hemma halv fem kanske och hon somna i bilen. Trött mössa <3

Har hunnit md att äta, stryka gardiner och sätta upp dem i vardagsrummet och fixat lite me annat. Kul. Försöker få en lite mer stilrenare atmosfär här hemma. Känns som om vi har för mycket saker på fel ställen så då måste jag göra om. Ska köpa lite nya lampor för att få lite mer mys belysning och kanske byta ut växterna i vardagsrummet. Får ta lite i taget. Ska plocka ur tv bänken i kväll oxå. Den ser ut som så att den har hyllor i mitten, där dvd och digitalboxen står, sen e de skåp på sidorna. Vi ska ta bort skåpluckorna och plocka ur de som finns där inne och sen fylla på med ved i dom skåpen ist. Tror de kan bli riktigt snyggt. Då blir vi av med vedkorgen som mestadels står tom och bara samlar damm. När jag har råd och tid så ska jag byta ut tvbänken mot en sån där vit lack bokhylle-variant som finns på en viss stor möbelkedia och ha den liggandes under tvn och ha ved i den. Tvn sitter nämligen på väggen så jag tror de kan passa med en sån under. man får köpa nå låga ben att fästa på så den inte ligger helt platt på golvet bara. Mmm... ja har lite planer. Har även sett en annan möbel på samma varuhus som jag ska köpa och ha i hallen. En skänk skulle man kunna säga att de är =) Åh jag är så i fixar tagen att jag vill göra om överallt. Kunde jag tapetsera själv så hade jag gjort de. Är oxå inne på sån här bröstpanel... Tycker de e sååå snyggt. Skulle vilja ha i hallen. Men vi har så stor hall så jag vet inte om de skulle bli fint. Äh, kommer iaf inte ha de men jag tycker att de e väldans snyggt.

Hej svejs =)


Kommentarer
Postat av: eMMA

panel är skit snyggt, det ska vi ha i både hall och kök.. så, gört. =)

2010-02-22 @ 12:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0