Tand?

... Har vare till västerås idag me Anneli. Lämnade tillbaka stövlarna och köpte en tröja på Gina. Känns bra. Efter de vart de lite middag hos mina föräldrar. Thilde fick en jätte söt klänning som mormor gjort till henne =) TACK! Hon hade gjort två men den andra skulle justeras lite så den lämnade vi kvar. Den andra har hon på sig =)

När vi satt där vid köksbordet så ja jag Thildis på bordet... Hon pratade å donade å så säg jag något i hennes mun... En vit "prick" uppe i tandraden... ja sa till min mor så hon tittade å vi kände lite. De känns hårt, men inte vasst. Kan de va en liten tand redan? Det är i den övre tandraden, men inte i mitten som de brukar vara utan på sidan.. Verkar skummt så vi får hålla koll på de om de kanske e nån blåsa av nå slag så får vi se vad de säger på BVC när vi ska dit i nästa vecka.

Asså jag blir inte klok på min mobil. Skit mobil. Man ska kunna föra över musik till den osv... men när man går in i programmet som man gör de i så går de inte. När man sätter muspekaren på tex ordet synkronisera så är de bara ljusgrått. de blir inte mörkgrått som de ska bli när man ställer musen där. Fattar ni? Så är det överallt. man kan inte klicka på nåt... Blir så trött. fattar inte va de e för fel.

Här kommer en bild på Thilde å Acce <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0