Okej...

... Jag la ju upp bilder på väderleken i förrgår. va väl sisådär en 12 minus ute om jag inte minns fel. Idag när jag ser ut genom våra skitiga fönster, så regnar de och termometern visar +2 grader. Intresant.

Hade en liten plan på att åka in på marknaden i dag men de inge kul om de ska regna. I morgon vet ja inte va de blir för väder så jag kanske åker in då om jag får tag i nån som vill sällskapa. Inge kul att gå ensam. Eller ensam å ensam, ja har ju Thilde med mig så klart. Med henne är jag aldrig ensam. Älskar henne över allt annat. Måste jag säga att hon för närvarande sitter och pratar med biet? Gullunge, mammas älskling <3

Har börjat med inbjudningarna till dopet. Ska skicka i väg dem på måndag senast. Börjar bli dax. Alla ä snart klara, ska bara skriva i text i dem först. Men vad skriver man? Välkommen att närvara? Kom och fira? Om nån har nå bra förslag så skriv gärna en rad till mig.

 

I natt har ja inte sovit alls bra. Thilde har sovit gott, men jag har bara inte kunnat sova. Har vare pigg. Vi gick å la oss halv 10. Thilde sov till 2 då de va dags för mat. Sen somna hon om så skönt. jag hade vare vaken sen ett redan då hon vaknade. Kunde bara inte sova. Sen vid 4 i morse så ringde niklas mobil... han hade åkt iväg för att ploga/jobba och glömt den hemma. var bara att svara. Tänkte att nu kommer den ringa hela tiden, hela dagen och jag kommer inte få en blund över huvudtaget. Kl 6 ringde de igen. Svärfar. han kom och hämtade den för att lämna den till honom, men dom hade tydligen inte hittat på han så nu ligger den hemma hos dom.

Ne nu ska ja gå. Hejs.


Kommentarer
Postat av: Erik

"Välkommen på dop" kanske? :)

Eller "Välkommen på Thildes dop".

2010-02-26 @ 23:07:55
URL: http://erikspeaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0