Glassbåt någon?

... Idag har ja vare in till stan å fikat me malin =) De va kul att träffas. Thilde fick en sån fin "dress" av  henne. Tack så jätte mycket =) Kunde inte låta bli att kuta runt lite i butikerna på stan så hon fick två nya pjamasar och ett par leggings av mig =) I går köpte jag en fin klänning till henne åsså =) Bortskämmd ab haha.

När vi kom hem så tog vi en liten promenad med voffaren. Han härja i snön så nu är han trött å sover. de va en hellikopter som flog väldigt lågt när vi va ute... som om dom leta efter nåt/nån. Borde väl stå i tidningen om de skulle vara så. Måste bara berätta. I går, när ja åkte in till stan, så mötte jag glassbilen. Trodde dom bara körde på sommaren men ack så fel ja hade. Aja onödigt vetande men men.

Nu måste jag kila vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0