Tisdag = tråkdag!

... Höst...

A de märks verkligen att den e på väg. Tycker de ska bli mysigt me höst, bara de inte regnar hela tiden. Gillar verkligen alla dessa färger som kommer på hösten. Ska försöka att få in de lite i hemmet oxå sen när de e dags. Inredning, min stora passion. Önskar bara att man hade en obegränsad tillgång på sedlar med hög valör så man kunde spendera dem på att förnya så fort man ville. Vilket är var å varannan dag =)

Nu har ja iaf tänkt att ja ska starta upp bloggandet igen. Va tycker ni ja ska skriva om? Va vill ni veta? Ge mig gääärna massor me tips å ideer så att jag orkar hålla liv i den här sidan. Annars lägger ja no ner. Nu lät de som om att allt hänger på er å de menar ja ju så klart inte, men de e så förbenat svårt å komma på saker å skriva om...


på återseende... hoppas jag ;)


Kommentarer
Postat av: elin

skulle vara kul om du skrev lite om dina passioner, saker du hittar som du gillar, inredning och sånt.

2010-08-31 @ 21:16:49
URL: http://elingkpetersson.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Skriv om allt Anna =) Jag läser den oavsett =D



Jag har säkert ingen rolig blogg så, men jag skriver det som faller mig in och skulle nog kunna skriva än mer om jag hade tid =P



Kraam

2010-09-01 @ 08:05:05
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Karin..

Åh va kul att du börjat blogga igen! Det gillas! =)

Hoppas att dte känns roligare nu! ALltid kul att läsa om inredning och vad du gillar. Annars om vad som helst, mest kul att du skriver nåt bara! Miss you! <3

2010-09-01 @ 21:48:25
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Erika

ser att du börjat blogga igen. Kul!

Men jag känner samma som dej i bland....svårt å veta vad man ska blogga om. I bland händer det lixom inte så mycket i min vardag i.a.f.

Jag brukar printa ner allt möjligt...vill ingen läsa "allt möjligt" så behöver dom ju lixom inte. hehehe....kram kram

2010-09-01 @ 22:43:28
URL: http://beppster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0