Jaha då var de dax..

... dax för mig att ge mig in i blogvärlden och se om det är något för mig.

Varför har jag inte börjat med detta tidigare? Jo för jag har hela tiden sett bloggvärlden som ett ställe där folk delar med sig av sina mest privata saker som familj, kärleksliv, relationer, vänners situationer m.m. Inge fel i det (det är ju faktiskt ganska intressant att läsa), men jag har bara inte kännt att det är något för mig. Men nu, nu har jag börjat skingra mina tankar kring det hela och beslutat mig för att faktiskt prova på bloggandet jag med.

Här kommer jag att skriva om allt och inget. Mest om tankar som snurrar runt i mitt huvud, om funderingar ja har över vissa saker, iritationsmoment i min vardag samt kanske ett och annat om mitt privata liv. Förvänta er inga stora utsagor om hur mitt liv ser ut för stunden, hur min kommande förlossning gick eller om min man, som är mer emot de här än vad jag någonsin varit, för det tänker jag behålla för mig själv. Jag behöver helt enkelt bara ha någonstans att ventillera mig så jag tänkte att här kan ju vara ett bra ställe.

Jag är mycket tacksam för eventuella kommentarer, synpunkter eller om ni har egna tankar beträffande de jag skriver, så ut me de bara. För de e de jag tänker göra här i min blogg.

Så läs å njut eller rata mej totalt. Ni är iaf hjärtligt välkommna till min Blogg.


Kommentarer
Postat av: Madde

Roligt å blogga ju :D

2009-12-17 @ 14:01:01
URL: http://Madeleine-Linevik.blogspot.com
Postat av: Sarah

Kul att du ska blogga och som du skriver så behöver det ju absolut inte vara så privata saker. Man bestämmer själv vad som ska skrivas..;-)

2009-12-17 @ 14:42:04
URL: http://somvemsomhelst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0