Kära blogg..

...Ja tänkte ja skulle försöka förklara mig själv , för mig själv, så jag tillslut förstår mig själv... Allt jag drömt om är fritid, lite vil tid. Att leva som de andra, ha ett fint liv. Men jag är nånting som jag aldrig förstår mig på, drömmar från min bandom var precis samma sak då. Samma sak som nu men lite mer difust. Går in i väggen efter dagens slut. Less på mig själv men ja älskar mitt liv känner hur jag slåss och jag kämpar för tid. känns som om jag aldrig får nåt gjort i min vardag, att komma till skott de tar ett bra tag. rastlös, kreativ, skev jävla självbild, hett temperament, kan lätt vara eldig. Negativ, kan ta risker på måfå, om allt rasar så får de bara gå så. Noll tolerans, kan bli deprimerad, men jag vägrar medicin, vill va fokuserad.. 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Angående mediciner så kan jag säga att när jag medicinerades mot min depression & ångest så hade jag bättre fokus än nu när jag inte äter dom. Kanske värt att testa, är du deprimerad så lider du ju brist av sertralin och tillskott av det kanske kan hjälpa.

Önskar dig allt gott Anna!

Kram Sarah

2011-09-15 @ 17:55:56
URL: http://strimmoravmig.se
Postat av: Karin.. =)

<3 <3 <3

2011-09-15 @ 21:41:53
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0