Tripp

... De blev en tripp till Ikea idag för mig å Thilde.



Köpte en köksvåg, plastskålar å muggar, en svart löpare, en äggskärare,
 klädnypor och papperskkort på färgglada ankor som Thilde ska få ha i en ram i sitt rum =)
Sen åt vi lite mjukglass och bara hade de mysigt tillsammans.
Efter Ikea åkte vi till Nisses där jag hittade en utegrupp som jag vill ha på altan. kan inte visa nån bild eftersom jag tog ett kort med mobilen och den har jag ingen kabel till... Sen kollade jag på sånna där fusk öppenspis. Ni vet en öppen spis som man har nån form av vättska i som man tänder på. Vi ska ha de i de inglasade uterummet men frågan är bara vilken typ och sort man ska välja... De kommer nog bli jätte fint där inne när vi fått ordning. Utemöblerna får jag nog glömma, men jag ska försöka bearbeta maken lite så håll en tumme för att jag lyckas intala honom att vi behöver just de settet ;P

Här nedan följer två bilder på olika spisar utan skorsten =)






Den här nedre ska ju självklart vara i vitt!

De som e lite tokigt, men självklart, är ju att de blir varma...
Dvs farligt för små barn händer.. Vi har ju eldstadsskydd till kamin inne, men ute så skulle de ta för stor plats...
Mmm... de där måste vi tänka på. Det bästa vore jo om man hade en variant som satt på vägggen... men maken min vill hellst ha en sånn här vit sak... Vi får se.



Bilderna är från google.se


Kommentarer
Postat av: Sara

Va mysigt ni verkar haft de!:)

Jag tycker vi måste ta en vända till Busborgen snart!:)

Kraam

2011-05-17 @ 21:38:57
URL: http://crazymam.blogg.se/
Postat av: Tove

Det finns spisar på jula som går på el, det är en jättesnygg verklighetstrogen eld och den avger värme. Då slipper ni ha eldskydd :)

2011-05-18 @ 08:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0