Jasså så de säger du?


... på två månader har jag gått upp 4,2 kilo...
jag träffar på folk som säger; Anna va smal du blivit, du bara försvinner...
Nu undrar jag. Är detta personer som ser att jag går upp men som inte vill att jag ska veta de?
Personer som inte vill mitt bästa och att ja ska må bra, utan som själva mår bra för att jag ökar och blir fet?


Vad ska man dela med sig av och vad ska man inte dela med sig av... de e frågan.
Jag har ett BMI som ligger över normalvikt och jag mår inte bra av hur jag ser ut.
jag känner mig tung, slö och oatraktiv. jag är långt nedsjunken i e deprission som inte blir bättre.
Jag har nu bestämmt mig för att jag ska ta tag i de här med vikten. Om vi (jag och min man) ska skaffa fler barn i framtiden så kommer inte min kropp funka om den är i de skick den är i nu. Jag komme gå sönder av ännu en graviditet och de vill jag inte. Det är nu eller aldrig! Är ni med mig? Ni som oxå behöver göra något åt er livssituation?

Vill ge ett stort tack och massa berömm till min fina vän Karin som fått med mig på de här!
Hon kör superhårt och är super duktig! Tack gumman för ditt stöd och pepp!


Och snälla ni som jag träffar på.
Nämn inget om min vikt är ni gulliga.
Tanken är väl att jag ska må bra med en vikt som passar mig och inte er..


Jag vill ha fler barn. VI (jag och min man) vill ha fler barn, men de hänger på mig.
-10 kilo på 12 veckor!

Here we go!


Kommentarer
Postat av: emma linde

Alltså nu känner inte jag dig så väl Anna längre men så stor är du inte, det är en själv som alltid tror det värsta om en. MEN självklart ska man gå ner i vikt om man vill det och känner att man skulle må bra utav det, jag joinar i höst. =)

2011-05-29 @ 15:13:15
URL: http://emmaochebbe.blogg.se/
Postat av: Karin.. =)

Du ser faktiskt smalare ut för varje gång jag ser dig Anna! Annars skulle JAG ALDRIG säga nåt! DIna smala, snygga ben, slkanka armar och dina fina linjer i ansiktet! Det ser iaf ut som om du gått ner. Visste inte ens att du hade gått upp.. Men, men, thats over nu! För NUUU KÖR VI!!!!!!! Love you sötnos! <3

2011-05-29 @ 15:55:49
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0