Dop

... Fick lite små panik när jag nyss insåg att vi i denna månad ska på dop.
VA FAN HAR MAN PÅ SIG???!!!

Skulle behöva tappa nåra kilo tills dess... men jag behöver ju leta outfit redan nu!


 
Dessa två är från bonprix.se... Den svarta ä väl mer jag, men de e ju samtidigt kul med lite färg so i den andra, men den känns lite mer... typ strand...

Va in på nelly.com oxå för där hittar man allti nå snyggt.
Meeeen allt e så jävla kort så man visar ju för fan halva jävla röven nästan så nej. Inte en "nellyklänning"




Och vad har killar på sig på dop???





Kommentarer
Postat av: emma linde

Hm har ju fått in massa fint nu, älskar verkligen den web shopen. Finns mycket fina vita tunikor eller skjortor som man kan ha till antingen legging eller ljusa jeansleggings.



Karlar kan väl ha chinos och ngn snygg skjorta eller tröja bara? Behöver ju itne alltid vara kostym, spec inte nu när det börjar bli lite varmt i luften =)

2011-05-06 @ 21:27:05
URL: http://emmaochebbe.blogg.se/
Postat av: Karin.. =)

Den svarta var superfin! =)

Beror väl lite på hur nära man är var killen har på sig. Är man inte så nära, typ kompis kan man ju ha jeans, skjorta och kavaj. Mycket snyggt! =)



Förra inlägget vill jag höra mer om imorgon! Har kommit på att vi kan åka alla i samma bil om vi vill hitta på nåt! =) Kram min sköna! <3

2011-05-06 @ 23:18:49
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0