Vilken miss

... I går missa jag helt å blogga. Fanns helt enkelt ingen tid över för de.
Men idag e jag tillbaka =)


Jag å min syster Therese va in till stan i går. Jag beställde tapeter, de blev samma som vi har nu för att de helt enkelt passar bäst till den stilen jag vill ha där inne =) Vi hade lämnat in en VHS på mig när ja va liten som vi skulle få över på dvd, så vi hämtade ut de med. När ja kommer hem så funkar inte skiten, inte heller min systers så vi fik åka in te stan i gen å klaga. Där funkar de hur bra som hellst. han sa att alla dvd inte klarar att köra de formatet som filmen blir gjord i....????? Då sa jag att men då får ni väl för fan informera om de för nu har ja kastat 500 spänn i sjön. Då sa han att de kan dom ju inte göra för de förväntar sig ju att alla har en nyare dvd. Då sa jag att våran dvd är av det bästa märket på marknaden och den är endast två månader gammal. Ni kan inte bara förvänta er att folk har de senaste, de måste man ju kolla me kunden. Nu har vi ju de senaste och de värsta märket (min man e lite av en sån freek haha) och de funkar endå inte. När ja kom hem igen plocka jag fram en uråldrig dvdspelare och körde filmen i. där funka de fint. va e de för fel? I våran nya kan ja ju spela alla slags skivor, brända som nya och de funkar men ja kan inte spela den filmen som dom gjort till mig... ja ska ringa å skälla ut dom på måndag igen!

Har nyligen kommit in från en kallblåsig men skön promenad me jeanette. Thilde sover skönt i vagnen nu. Acce tyckte oxå de va skönt att få stäcka på benen i solen =) Jag har fått mitt smink som vi beställt å de är så kul. ska sminka mig lite fint tills vi ska på middag i stan sen =) hihi =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0