Sol sol sol

Underbart väder ute! Vår väder helt enkelt. Tog vagn å vovve å begav mig ut på en 35 minuters promenad.
 Så skönt å komma ut. De blåste inte heller.
 Känner mig mcket duktig.
Klapp på axeln Anna! =)


När ja kom hem igen va tanken att ja skulle dammsuga bilen... Meeen ja va trött å kände att ja måste vila. Herregud man kan inte ta ut sig för mycket på engång heller ;P

I går när ja kom ner till tapet afären å pratatde med dem om den där dyra fina tapeten så säger de att nej den har utgått. ja ba men va faaan. De hade den ju inte i förrgår? Borde jag inte blivit informerad om de tycker man? Jag blir så jävla arg å lessen. De e väl helt enkelt meningen att vi inte ska han nån tapet alls.

Tog me mig en tapetbok på den vita i inlägget nedan. Niklas tyckte den va vit. För vit...
Ah men då kan du åka fram å tillbaka som en jävla tetting å kolla tapet sa jag..
Blä va jag e trött på tapeter just nu. Fy farao!


Kommentarer
Postat av: Karin

Va duktig du är!! Skönt att komma ut på en prommis! =) Kram..

2011-03-15 @ 14:01:58
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Desirée

http://tapeterochteak.blogg.se/images/2008/b-lounge_svart_16070472.jpg.



En grå tapet som kan göra sig fin som fondvägg..

2011-03-15 @ 14:38:33
Postat av: Jeanette

Klapp på axeln från mig med =)



Oh det är ju så svårt med tapeter, men den vita du länkade till gillade jag skarpt =)



Hoppas du hittar nått som ni båda gillar och vill ha =)

2011-03-15 @ 14:54:15
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0