Seriöst

... Idag verkar de som om allt går emot mig...

Först tapeterna, sen hade vi en köpare på sängen, men tyvärr så skulle den inte passa där den skulle stå. De är inget att göra åt och de gör inget alls. De finns säkert nå annan som vill ha den =) ( Tänk inte på de steffie om du läser =) de e heeelt okej =) )Men att allt skulle komma just idag känns tungt. Ja får leta nya tapeter, inte mer me de. men de e trist för vi gillar verkligen dom vi har och dom passar sååååå bra till min stil. Så de känns lite extra tungt. Jävla skit oxå.


Jag har helt tappat all sug va gällande våran "renovering". De skulle inte förvåna mig om golvet vi beställt är helt fel de med. De skulle ju han i butiken fixa (ringa och beställa från tyskland med hjälp av en bit av vårat golv)så vi har ju inte sett att de verkligen stämmer me de golv vi har. De gör mig jävligt nervös och samtidigt lite rädd.

Va fan då. Va trött jag blir. Jävla tapet kärring. Kunde hon inte ba vart lite trevligare i telefonen och beklagat att hon står och säljer saker som dom inte har sedan ett år tillbaka? Erbjudit mig en liknande vara? vad som jävla hellst!!!! Nej dit ska jag inte gå å köpa tapet! Usch å fy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0