Okej

... jag måste fan ta tag i de här med kosten ordentligt.
Sen e de ju den där motionsbiten...
Hur kul e de att gå ut å gå i detta väder? Slaskigt, stormigt och isgata överallt.
Här ute blir de dessutom LERVÄLLING på vägarna så båda jag, vagn å vovve blir leriga som små grisar när vi går ut. De suger verkligen. man blir inte ett dugg peppad till att ta en promenad direkt. Sen e de alltid roligare med sällskap. Är det någon som vill promenera med mig? Ja kan ta mig till stan de gör mig inget. Men man kanske kan turas om i bland. Någon som e intresserad av att röra på fläsket med mig, Thilde och vovve? Tillsammans kan vi peppa varann!

De är nu eller aldrig! Vad väntar vi på?




Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Jag hoppas också få lite motivation, men just nu är jag på botten.. Men snart så... Då är jag på, men just nu är dte fan segt för mig.. Suger.. =(

2011-03-08 @ 10:23:35
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jag går jättegärna Anna, vi får peppa varandra!! Kram

2011-03-08 @ 22:04:17
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0