Okej jag e kär!

... I denna underbaaara tapet



Det är en fototapet som är svindyr och maken min säger att man kommer tröttna på den...
Så den blir de inte..

Jag vill passa på att visa er en tapet som ni känner igen sen tidigare..




Här under kan ni se den i en annan färg




Den svarta med grönt - där är grön väääldigt moss grön. Inte vad jag vill ha
I den här ovan är det lila och rosa vääldigt "barn lila och barn rosa" Inte heller vad vi vill ha.
Jag har lånat hem en tapetbok som dom är med i och dom är inte alls lika fina som på bild
Färgerna är väldiga pastellfärger kan man säga. Till råga på allt så kostar tapeten 2600 för 2,4 meter...
Det är en "digital"  tapet som kommer färdig skuren på rulle. Mönsteranpassad å klar. Skönt i sig, men dyyyrt!

...Jag fortsätter leta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0