Mer ärr

... Idag ska de skäras i kroppen igen...
När tar detta slut?

Idag e de dock "bara" en leverfläck som tydligen måste tas bort... den e kolsvart.
Har en till som e svart som ja glömde sist så den ska jag visa idag.
De som känns trist är att den sitter precis intill min en tatuering så den kommer tyvärr blir lite missbildad =( Men så e de. Måste den bort så måste den. Vill inte riskera något. När jag va in å visa upp så va de inte alls den som ska bort som jag visade utan en helt annan men den satt på samma ställe. Han sa att den här e ingen fara men här har du en som måste bort. Den ser inte bra ut... Läskigt men jag tror de går bra.


De ser ut att bli fint väder idag igen. kanske passar på å gå en lite promenad när ja endå e i stan.
Finns så himla många mysiga promenad vägar där. Helt annat än här ute. Jävla tråck.


Nu ska jag kika vidare. Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Du är duktig gumman, kämpa på! <3

Vi hörs sen... Kramar.. <3

2011-03-16 @ 08:15:33
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Va bra att du kollar upp såna. Jag har en jag också skulle behöva kolla upp.... kanske ska boka tid snart då =S



Kram på dig!

2011-03-16 @ 21:55:42
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0