Måndag

... Känner meg heeelt snurrig i huvudet.
 Kan de bero på att ja INTE började morgonen med ett stort glas oboy?
Socker bore förbjudas! Jävla beroende =(

Idag funderar jag på att åka inte stan å åter igen kolla på tapet. Nu tror jag att jag har bestämt mig för att köra vit fond å så grå på de andra väggarna. Då blir de ljust, men inte för ljust och så blir de inte kritvitt. Ska ju ha vita gardiner, vit säng å sängbord, vita lapor, vit matta, vita garderober, vita tavlor... aaa.. ni hör ju hur vitt de kan bli. Sen kan man slänga in lite färger på överkast å kuddar å så. =)

De går segt där inne. Ena väggen som ska fixas är jätte klurig å få till. Om ni tänker er ett hörn, som på en mjölktetra, de ska bli rakt lixom. Förstår ni? De ska inte va en vass kant elle rhur man ska säga. Så där måste de in en special gjord regel å sen gips på de... De är ett jäkla trixande för att de ska passa ordentligt.

Tänkte ni skulle få ett par bilder från nåra dagar som gått..


Vi har ju varit på begravning. De va jätte fint men väldigt jobbigt
Mycke tårar och tung stämmning. Efteråt bjöds de på denna goda macka =)



Golvet i sovrummet är på plats! Blir perfekt! =)





Ja å Malin åt glass när vi va på Hälla. De va gott och man fick en extra längtan efter sommar.



Smyg titt på den underbara tapeten.
Nu e bara frågan, den kostar 600, kommer vi tröttna på den och är den vär de?


Kommentarer
Postat av: ann

Tack, vad gullig du är :)

Ja det är tur att jag älskar att träna, annars hade jag aldrig orkat!

Det är ju den här magen som stör mest annars är jag rätt nöjd, det jag vill nu är att tappa typ 5 kg och tajta till kroppen lite, jag är inte bekväm med hur jag ser ut nu...



Och hjälp vad sugen på glass jag blev nu då ;P

2011-03-14 @ 11:26:22
URL: http://annottosson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0