De gick bra

... Ja de gjorde de å de gjorde inte alls ont. Förutom sprutorna som sved nå så för benat... I af den på benet. Den på ryggen gick bättre. Men nu e dom två fulingarna borta så nu ska vi bara vänta nåra veckor på svar. Om två veckor bör jag få svaret från den förra operationen (inte för att de jag gjorde idag va nån operation men). Gud jag blir nervös bara jag tänker på de... Går och intalar mig själv att de är helt borta samtidigt som ja tänker att de finns lite tokigheter kvar och att jag måste opereras igen, bara för att jag ska bli glad och lättad om det visar sig vara tvärt om.


Håller på och samlar ork för att gå ut en sväng. Speciellt för Thildes skull. Känns dumt att bara sitta inne en sån fin dag som den här när man kan vara ute och lyssna på talgoxen. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0