Äntligen


... Så har jag köpt hem den där uuuunderbara skålen jag visdae i ett tidigare inlägg.



Den är såå fin. =)

Va till västerås med svärmor i går. Köpte skålen, en bok - Mia Skäringer - Dyngkåt och hur helig som helst, doftljus, lite presenter, samt lite mat på willys. De va trevligt.

Idag.. Ja idag ska vi nog ev träffa sara å william och senare ska ja å maken och thilde såklart, åka å titta på tapeter. Jag såg på nätet att våra tapeter som vi har ska finnas, fast jag vet inte om jag faktiskt VILL byta nu. Hehe. De smidigaste är ju att bara byta fonden, men då kan ja lika gärna byta de andra med. Funderar på svart och vitt. Gu så trist, så himla vanligt hos folk, men ack så enkelt att tillföra färgade kuddar mm om jag vill de. Vi har svart och grått nu. Helt okej tyckerj haf och jag tror de skulle passa bra de med. Då kan man lägga till lite ljus gammelrosa och de blir en gammaldags tutch (stavas inte så tror jag men va fan) direkt. Kör man svart och vitt, så ger de mer en mordern, stilren kännsla... Å de är inte riktigt de jag vill åt. Jag gillar ju de vita gammaldags lantliga men jag vill inte ha helvitt. Å de vet ja att maken min inte heller vill. De e snyggt, men opraktiskt när man har barn, två katter och en hund oc bor på landet. (leriga tassar)

Ja måste spåna på de där. Hoppas vi ska hitta något som falleer oss båda i smaken =)


Kommentarer
Postat av: Karin...

Superfin skål! Älskar såna där godisskålar! =D

Mias gbok är grymt rolig! Haha... Ska och se henne nästnästa helg! Ska bli sååå kul!! =D



Lycka till med tapeterna! Hoppas ni hittar nåt som passar er båda!

Kram.. <3

2011-03-02 @ 09:47:09
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Superläcker skål =)



Hmm, kan du inte ta nån annan färg då än svart? Om du inte vill ha det stilrena alltså =)



Du har helt rätt att vitt inte är så praktiskt när man har småbarn =P Fast enda rummet där de ff är fina är väl i hallen uppe och i vårt sovrum =D



Vill du ha blommigt, enfärgat? Tänkte om du ville ha gammalt stuk så kan du väl ta något i typ varma pastellfärger eller typ rosa.



Bara sppåååånar!

2011-03-02 @ 10:43:24
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0