Tröttare än trötter

... Sjukt trött idag. Har nyss vart ute på en kort å slö promenad på 20 min. Thilde somnade i vagnen så jag vände å gick hemmåt. Vi mötte en tjej som red å acce sa inget alls så de va ju bra =) Plockade lite sommar blommor på vägen hem. Ni vet sånna där små blåklockor typ, röd klöver och sånna där vita.... va fan heter dom nu då... krokus?? :S Äh sak samma. Slänger upp en bild så får ni se.



Där har ni dom fina blomstrena.


I övrigt idag så ska jag till tandläkaren...
Blä vad jag hatar de =(


Kommentarer
Postat av: Annica

... prästkragar? =)

2011-06-15 @ 20:19:28
Postat av: Jeanette

Tack för idag ;)



Prästkrage heter dom :)

2011-06-15 @ 22:30:56
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Erika

Prästkrage ;-)

2011-06-15 @ 22:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0