Kläder

... Idag fick jag min leverans från hm som jag beställde i torsdags. De kallar jag snabb leverans. hade heeelt glömt att jag faktiskt klickat hem en marinblå kappa och en stickad (typ stickad) klänning till mig själv och inte bara kläder till thilde. Kappan var så där... Inte riktigt som jag tänkt men den får nog stanna. Kommer nog gilla den mer om den sitter lite lösare så jag får väl ge fan i å äta så kanske jag går ner lite mer i vikt... ;P Tro nu inte att jag inte äter för det gör jag. Aldeles för mycket och sent på kvällarna så de resulterar inte i någon direkt minskning, men heller inte i någon stor ökning.


Nu har vargen varit upp på en tomt i närheten av där vi bor och tagit en hund..
Sen finns det en människa i denna lilla värld som inte ser nå fel i de utan säger att man får inte ha hunden lös så här års... Idiot! Jag vill inte ens kommentera detta idiotiska tankesätt. Men en sak ska jag säga och det att om man är ute på sin egen tomt så ska man kunna ha sin hund lös och inte i ett tight koppel och gå fot intill husse eller matte. Färdig diskuterat! Läser denna person min blogg nu ska vill jag vänligen men bestämt be dig att sluta läsa min blogg nu!

Här nedan kan ni läsa om den tragiska händelsen.


http://www.jaktojagare.se/​sallskapshund-vargdodad-pa​-gard-i-vastmanland



Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Nyfiken på kappan, hoppas jag får se den nån dag! <3



IDiotmänniska! Klart man ska kunna ha hunden lös.. Pucko!

2011-07-25 @ 19:38:09
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Hanna o Elliot o Nelli

Hittade hit från Karins blogg och måste säga att jag tycker det är verkar riktigt obehagligt att ha vargarna så nära.. jag skulle nästan dra mej från att gå ut på gården.. Hoppas dom håller sig på avstånd!

2011-07-25 @ 20:04:06
URL: http://morhanna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0