Vad händer?

... ja idag har vi inga som hellst planer. Maken min e hemma från jobb idag för han va lite dålig igår. Jag tror ja ska ge mig ut på en liten promenad aldeles ensam me vovven nu när han endå är hemma. Tänkte no gö de när Thilde sover middag så får även han lite lugn å ro en stund. man behöver de i bland.

I går hade vi min en syster med familj över på midag. min ena bror va med oxå =) De va trevligt å gott. Dom tog med sig lite möbler som vi skulle göra oss av med. Så himla bra när man kan secondhanda =) Haha men ja tycker de e bra ist för att man kastart. Bättre miljömässigt och så spar man in lite slantar =) Perfekt jue =)

Appropå ingenting... De snöar ute...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0