Till mamma.

...

15 år.. Vad va de som hände?
Jag behöver få veta. Jag tror inte de är sanningen.
Jag hör olika från flera håll och jag önskar jag vart där och hjälp dig
Men hade jag då setat här idag?

En längtan så stor, men en saknad ännu större
Kommer det någonsin att släppa?
När jag äntligen fått komma hem så togs du ifrån mig.
Aldeles för tidigt.

Mamma, min mamma. Min fina underbara mamma.
 Jag saknar att få säga just det, Mamma.
Det gör så ont. Snälla kom tillbaka.
Jag behöver dig.

Jag vet att du har det bra nu.
Inga plågoandar som skadar dig
Inga måsten, inga krav
Du kan vara den du är/va. En underbar kvinna.
 En underbar mamma.

De har idag gått 15 år sen vi sågs sist.
Men när ja tänker på de som hände så känns de som om de va igår igår.
Livet är bra orättvist i bland.
Jag saknar dig så hjärtat blöder, men en dag ses vi igen
och då ska jag krama om dig hårt och aldrig släppa taget.

En evighet kan kännas länge, men snart ses vi igen.

Jag älskar dig!




fan i helvetesjävlahelvete va jag saknar dig! =(
Nu blir jag bara så jävla arg å ledsen. Jävla sprit! Jävla cigg!
Va fan mamma! Ja sa ju förfan åt dig att ge fan i de där.
Du skulle ha lysnat på mig! Då hade du vart här idag!


Förlåt..Vi ses i nagijala. ♥





Snälla ni. va rädda om varandra där ute. Ni vet inte när de händer, då man faktiskt förlorar någon, för alltid.


Kommentarer
Postat av: elin

Gumman, blir så ledsen när jag läser. Massa kramar till dig. <3

2011-02-27 @ 11:20:58
URL: http://elingkpetersson.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag kommer så väl ihåg när våran lärare berättade. Kommer ihåg att jag tyckte att du var så stark som kom tillbaka så snabbt! Ett barn SKA inte behöva förlora en förälder, sin trygghet! En varm kram till dig gumman! <3

2011-02-27 @ 12:35:28
URL: http://mollan1983.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Tänker på dig Anna <3 Jag är alldeles säker på att din mamma är med dig varje dag Anna! Hon vakar över dig och Thilde <3



Kramar

2011-02-27 @ 13:59:02
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Karin.. =)

Åh va jag blir ledsen... =( Finner inga ord... Fina du... <3

2011-02-27 @ 15:36:22
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag kan inte ens i närheten sätta mig in i hur de är att växa upp utan sin älskade mamma, en mamma är ju alltid en mamma! Men jag är säker på att hon är med er, och att hon stolt tittar ner på dig och sitt fina barnbarn! Kraam

2011-02-27 @ 17:12:30
URL: http://crazymam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0