Nåra miljoner?


... hittade föresten en villa tillsalu idag... För den nätta summan 38 500 000 kr.
De har väl alla i bakfikan... Eller?

Lägger upp en bild på en potentiell trappa till vårat hus... Om nu nu skulle bygga "loftet" som vi pratat om..



När ja va liten så hade jag en fantasi om hur mitt drömhem skulle se ut... Å här ska ni få en bild på en liknande trapp som ja skulle ha i mitt hem =)



Dock ville jag att den skulle svänga åt varsitt håll redan från början å så skulle ja ha en fontän i mitten.
Men idag hade jag hellre valt denna underbara trapp =) Så blire i nästa kåk ;P








Kommentarer
Postat av: Erik

Att ha så mycket pengar i bakfickan kan inte vara nå bra....då får man ju ont i ryggen! ;)

2011-02-11 @ 13:58:49
URL: http://erikspeaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0