Marken


... Det är marknad i stan idag. Så mysigt, men samma skit varje år. Men de e ju lite av tradition å gå på marken å köpa remmar å träffa folk =) Ja köpte en pall som ja tänkt ha i sovrummet sen så jag når upp högst upp i garderoben. Den är nämligen 236 hög så som de e nu så når ja inte upp. Ja ska måla pallen vit sen kommer den passa in perfekt. Niklas ska få sig ett par varma ullsockor som han kan ha när han e på jobbet. Jag köte även en hårklämma, makeupremover, sminkväska (som dock saknar plats för borstar, så de måste jag köpa till, en borstväska) och hårnålar =) Här nedan e nåra saker =)





Nu har vi ätit mellis å tänt en brasa. Hoppas de ska bli lite varmare inne. Ja e så jäkla frusen hela tiden. I går eldade jag på kvällen, hade linne, tunika, stooor tjock kofta, jeans å tofflor, endå frös jag. Så kan de va. Händerna är iskalla oavsett vad. Skulle behöva vantar hela dagarna...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0