Kommit igång

... Nu har ja verkligen kommit igång vad de gäller bloggandet så nu vill jag gärna ha lite önskemål om va ja ska skriva om så att fortsätter följa bloggen? Om ni nu vill de så klart ;P Bilder vet ja att ni vill ha å de måste jag ju säga själv att ja blivit bättre på och ja ska göra allt ja kan för att försöka få upp iaf nån bild per dag =)


Hur går de för mig å min kära iPhone? Jo jag va in på försäkringsbolaget i går em. Dom ville se kvitto (givetvis) sen tog dom min telefon. Dom skickar inte i vägn den för lagning utan kommer sätta in ersättnings pengar på mitt konto. Får de va dom tycker den e värd...  ett år gammal e de ganska så precis. Självrisken ligger på 1500 så ja får väl köpa mig en bättre begagnad iphone sen. Inte förrän i aug kommer ja kunna förnya mitt abonnemang och på så vis få en ny telefon gratis =) De gillas så jag får väl stå ut ett tag helt enkelt =) Jag trodde ju mitt simkort va paj, men när niklas kom hem å ja kunde ringa min operatör så sa dom att ja måste ha en 3g mobil för att kortet ska funka. Så nu hoppas jag att den jag ska få låna i em är en sådan så jag kan ringa igen. Dock har ja inge nummer alls kvar å de enda ja kan i huvet e till min make så ni får höra av er sen, ni som har mittnummer, så jag får erat =) ja kommer skriva ut på fejs när jag e anträffbar igen.






Kommentarer
Postat av: emma linde

Tck för tipset om skåpet. Men ska vänta tills jag hittar det där lilla extra som jag faktiskt tänker på, svårt att beskriva det men när jag ser det vet jag att det är rätt. =)



Kontoret blir ju jätte fint Anna, kika in på broarne.se Jätte fina grejer, kommer från sätrabunn faktiskt =)

2011-02-19 @ 11:16:41
URL: http://emmaochebbe.blogg.se/
Postat av: Karin.. =)

Kul att bloggen uppdateras flitigt! =)

Jag gillar mest att läsa om vad folk har för sig och om deras liv. Kram.. =)

2011-02-19 @ 16:04:54
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0