Jahapp då va de söndag igen

... maken gav mig sovmorgon. De behövde ja verkligen efter den här veckan känner jag. Tack älskling!


Idag ska jga ringa till en person som har samma golv hemma som vi e ute efter. Personen i fråga ska tydligen ha lite golv över så jag tänkte kolla om vi kan få köpa de =) Smart va? vi har haft kontakt via sms å de låter som att om de finns tillräckligt så får vi ta de =) Toppen ju. Då slipper vi vänta i två veckor på att golvet ska komma. Håll tummarna!


Förövrigt så har ja faktiskt inget vettigt å skriva. jag känner att de e lite trist. Thilde kom me mina vantar å sträckte fram sina händer. Hon ville ha dem på sig. Okej tänkte jag å de ick hon. Stålt spatserade hon i väg me mina vantar på sig =) Sötan.Sen kom hon me sina vantar och sin mössa... så jag antar att de betyder att hon vill gå ut. Vi kanske skulle ta å gö de. ja e helt seg å har ingen lust alls å gå ut... Men snart så kanske lusten kommer =)



Ja e lite sugen på västerås.. Kanske i veckan? Nån som vill haka på?
har presentkort på Makeup strore som jag vill använda =)


I går beställde jag mige en penselväska på internet. Eller rättare sagt Jeanette gorde de =) Vi har världens bästa sida som vi beställer av och i helgen va de fri frakt vilket är kalas bra ju =) Beställde ett kitt me tre mineral ögonskuggor där de även följde med en eller två borstar till, två nagellack, concealer, minerar rouge och sen den där penselväskan =) Efter som de e  från england så brukar de ta ungefär en vecka till man har produkterna så nu har ja nå å se fram emot =)








Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill med!!:) routen jag köpte syns inte på mig så jag måste köpa en ny:) kraaan

2011-02-27 @ 11:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0