Fredag

... I dag ska de städas städas å städas lite till. Det behövs här hemma för allt mitt fokus denna vecka har varit på arbetsrummet, å vet ni vad? De är KLART!!! Eller ja nästan klart. De ska in en fåtölj, nya pärmas ska köpas och de ska upp tavlor å lite sånnt på väggarna men detar jag sen när jag e 100 på hur jag vill ha dem. jag skulle behöva lite mer dekorations saker oxå så d e kanske blie en tripp till strömsbacka idag för att se om dom har nå spännade kul saker till mig. Jag gillar stömsbacka. Flera av er kanske tycker nej usch för second hand å de är så äkligt osv, men de tycker inte jag. Man kan fynda mycke kul saker där. Gamla saker, böcker, lampfötter, lampskärmar man kan klä om, möbler som går att få som nya me lite färg, tyg ect ect. Ja har köpt en lampa där som ja tror kommer passa perfekt här inne sen när jag fått tummen ur och klätt om skärmen till den. =) Måste även byta kontakt på den då den som sitter på inte e jordad så den passar ju inte i våra uttag.


Jag kommer bjuda på bilder när städningen är avklarad.



Thilde sitter å stoppar dockan i papperskorgen (som e tom) å sen lyfter hon ur den, stopper i den igen å sen går hon i väg me papperskorgen. Sen blir hon lite arg emellanåt när de inte riktgt går som hon vill, typ när papperskorgen vickar. De e härligt. Hon har verkligen en stark vilja.



Man ser knappt papperskorgen men den e där iaf =)



Kommentarer
Postat av: Sara

Va go hon är Thilde:) de ska bli jätte kul att se bilder, spännande!:) men du, om du vill låna nån tele så är de bara att

Du stannar till när du ska till Sala! Kraam

2011-02-18 @ 08:54:11
URL: http://crazymam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0