Lek fredag


... Sara å William kom hit så vi gick ut en sväng. men de började regna så vi vände å gick hem  så fick barnen leka inne.
Dom går verkligen bra i hop, Thilde å William. Inge tjaffs eller sno leksaker av varann. De delar med sig och är glada =)


Prinsessan Thilde <3


Och prins William =)

Haha dom är så söta =)


I går va ja å svärmor till IKEA en sväng. Utförsäljning och 30% på allt.
Hittade inte de jag skulle ha igentligen men fick ihop lite annat smått å gott =)
Lite av de jag köpte va endå sånnt som jag skulle köpt sen in till sovrummet.
Påslakan, 4 innerkudddar, två överdrag till inerkuddarna, korgar till garderoben, en "matta" som ska ligga på sängen, ljus brandfiltar till garaget och till hemmet, massor med ramar... hmm sen va de säkert nå mer men ja mins inte riktigt  hihi.

Ne Nu ska jag dricka mitt kaffe och kolla vidare. Sen lär jag städa =) Men passar på att sitta lite här medan Thilde sover.



Så här kan de se ut om hon får bestämma när jag sitter här:



Hon ska sitta framför, gärna på tangentbordet och knappa å sen kasta ner allt på golvet.
Förstår ni att ja inte kan sitta här när hon e vaken...?
Hon är en jäkel på å klättra så hon klättrar tills hon är uppe helt enkelt.







Kommentarer
Postat av: Sara

Tänk så underbara dom är våra små, helt underbart! Vilka fina bilder på dom! =)

2011-04-08 @ 15:23:00
URL: http://crazymam.blogg.se/
Postat av: Karin.. =)

Gud så söta de är! Goa kompisar! =)



Ser att hon har kjolen, va roligt att den passade! =D

2011-04-16 @ 22:32:57
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0