15 April 2011


... Idag e ingen vanlig dag för de är Tindras födelsedag hurra hurra hurraaaa!
Stort grattis till min vän och hennes man som fått en sån underbart vacker liten tösabit!




Idag fyller även min bror 35 och Niklas systerdotter 6 år. Grattis till er med!


Snart ska jag bege mig ut på promenix.
Vist e de konstigt att jag bara blir tjockare även fast jag tränar lite och inte äter en massa skit..?
Muskler väger mer än fett.. Mjo må så vara, men jag ökar i flera cm på flertal ställen och vågen står på plus. Tror inte jag ökat flera cm muskler på bara ca en vecka... Nej. Mer vatten, mindre mat och MER träning!


I kväll blire kalas.
Utan fika, för min del!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0