Sura tanter


... När man ringer till ett företag och förväntar sig service, så ja, förväntar man sig service. Men nej, inte på detta företag. nÄR MAN KOMMER FRAM PÅ TELEFON SÅ SVARAR EN SUR GAMMAL KÄRRING OCH NÄR JAG BERÄTTAT OM MITT ÄRENDE SÅ men va fan caps lock. Orkar inte skriva om. Men iaf. När ja kommer fram så typ dumförklarar hon mig för att jag inte råkar veta var ja har gjort av ett ca 8 år gammalt papper där ett viste telefon nummer står som ja tydligen ska ringa. "de ska du hålla reda på" (gnälli kärringröst) ja men lilla gumman om du har papper från åtta år tillbaka ligger framme hemma hos dig så tycker ja jäääävligt synd om dej. Hur ska de då se ut hemma hos henne? Nå väl. Ja fråga då tanten på andra sidan luren om inte hon möjligt vis kan ge mig nummret då ist... Mjo de kunde hon väl men guuuu så jobbigt de va. IDIOT!


Idag är första dagen på resten av våra liv. Ska man va smal eller ska man va fet? ja de får väl tiden utvisa. min kropp passar sig verkligen inte som fet. Sååå ja lär väl gö nå åt de, i sinnom tid.


Hej då.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men det var då en kärring på fel plats!



Kram

2010-09-23 @ 21:08:15
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Karin Andersson..

Men vilket surmongo! Usch för såna!

Du är så himla duktig som kämpar så med vikten! Jag tycker verkligen att träningen verkar ge resultat! Bra kämpat! =D

2010-09-28 @ 21:25:59
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0