Så här tänker ja nu


... Thilde sover, de börjar bli dax att laga till nån typ av mat... Mannen min blir lite sen... Vem vill laga mat, när man vet att man har ett gäng me bullar i frysen? Jo inte jag. Min största last är allt jävla fikabröd. Kakor, bullar, tårta, bakelser, kladdkaka (!) äppel/rabarber paj, sockerkaka mm mm. Godis e inga som hellst problem, (tackar för de), men att veta att man har fika bröd av olika slag hemma eller innom ett litet avstånd, får mig att vilja kasta mig ner på marken å gråta eller gå å sura under täcket, bara för att ja inte får äta. Får å får, de får ja väl, men ja ska undvika. Nån gång måste de bli slut på detta hemska beroende!


 

...Å herre gud...



Kommentarer
Postat av: Anneli

Meeen Ååå!!!

Denise äppelkaka med vanilj sås, Budapest bakelse eller Kladdkaka med grädde... Sötsug!!! Suck!!!

Men det är bara att kämpa på, eller?

Kram

2010-09-23 @ 16:06:06
Postat av: ann

mmm... ja kladdkaka är ju det absolut värsta... så jäkla enkelt att slänga ihop en smet och ställa in i ugnen sen är den borta på nolltid efter den är klar ;)

Inte behöver den svalna innan man börjar äta heller ^^

2010-09-23 @ 20:08:14
URL: http://annottosson.blogspot.com/
Postat av: Mikaela von svägerska

Anna sötnos:) du är inte ensam och detta jäkla tänkande på sötsaker, kakor, tårtor, mackor ja you name it. Det är något slags tidsfördriv och tröstare. Vi är jä....t många som känner det här jag lovar. Trist som fan, vi lär gå till botten med det här! Kämpa emot:) kram

2010-09-23 @ 21:50:14
Postat av: Erika

jag är också svag för goda bakverk och choklaaaad!! Livet är fan inte lätt i bland. Keep on fighting!!

2010-09-24 @ 23:19:07
Postat av: Karin..

Jag kämpar med dig! Jag är också jäääävligt beroende och det är inte kul.. =( Nu kör vi på här! Du är grym!

2010-09-28 @ 21:27:25
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0