Ni gör mej glad


... De e så kul å logga in å se att de e nåra kommenarer på ingång =) Tack! Så svårt å svara på dom bara.. Borde finnas nån typ av svara knapp...


Afron i går... A de va så där. hade sett fram emot att köra röven av mig, men ist blev man ståendes emellanåt för att kolla in va instruktören gjorde. Det va en vikarie idag som körde ett heeeelt annat pass än de vi lart oss så man fick inte ut nå av de direkt. Elller jo ja blev ju svettig, men inte alls som ja brukar. Sen kunde hon inte ha sitt headset (hon hade tydligen för litet (?) huvud för den) så man hörde inte va hon sa, trots att vi stod på andra raden framifrån. Om ja har träningsvärk idag?? Glöm de! Får se fram emot nästa vecka, får köra tre gånger så hårt då ist.



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Haha, jag har inte heller ett uns av träningsvärk... och ändå tyckte jag att jag tog i som bara tusan, FÖRUTOM huvudskakningarna, haha! Va f-n skulle de vara bra för.... kasta huvudet upp och ner och riskera whiplash alla large, haha!



Ha en underbar helg vännen så syns vi kanske på söndag om du vågar dig på att testa Zumba igen ;-)



Kram

2010-09-24 @ 09:02:14
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0