Inte vilken dag som helst inte


... Nej för snart fyller systeryster 30 år å ja vet precis va ja ska köpa =)
Fasiken så svårt de ska va me presenter. Speciellt när de e en speciell födelsedag, då man fyller jämt.
Va faan nu small de igen. De låter som om de e nån som går in i garaget. Va ut nyss för ja hörde samma ljud, som om nån slår igen dörrn, men de va ingen där... Inte denna gång heller... Skummt. Nå väl åter till födelsedagen =) Har ni läsare nå förslag på va man kan köpa? De e allti bra med reservplaner ifall den ja har skulle spricka. Ni kan väl hjälpa mig? Har ju en till 30 års dag som närmar sig med stormsteg, men den e först i vår =)







Kommentarer
Postat av: Jeanette

Oooh presenter är alltid svårt och jag känner ju inte din syster, men personligen så tycker jag att en present ska vara personlig =))



Om hon t ex inte unnar sig saker som egen lyx, massage, ansiktsbehandlingar, pedikyr, manikyr eller dyl så är det väl en jättebra gåva... Kanske en halvdags spa eller liknande i Sätra. Har dock ingen koll på hur mkt sånt kostar =S Finns det fler du kan gå ihop med så kanske ni kan ge henne en helg på spa =)



Du som är duktig på inredning kanske kan hjälpa henne med sånt om hon behöver det =))



Förlåt om det är tråkiga saker, men det är sånt jag hade uppskattat =P



Det kanske spökar hemma hos er Anna, jag hör också saker här hemma =S



Kramar

2010-09-08 @ 18:28:06
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0