Gaaalet!

...Tänkte berätta om min dag idag.

 Ja e så trött. Thildis har vela kliva upp kl kvart i sex hela helgen så ja e trött. Hon med. Å snorig. Nu har vi kämpat en timme med massa massa gråt för att hon e trött å äntligen så har hon somnat. I vagnen.

Niklas donar me de sista på altan å ja tar mig en välförtjänt paus framför datan. Sen ska jag fortsätta me de jag gjorde innan gråtatacken. Nämligen att putsa fönster. man vet inte när de slår om å blir snor kallt så de kan va bra att få "höstputsen" undanstökad. Men shit va tråkit de e... Nu har ja iaf bara två vanliga fönster kvar, sen e de stora fönstrena och sen skulle inglasningen behövas köras av. men eftersom Niklas håller på där så verkar de ganska onödigt just idag. Alla blomster står i dusch å badkar och har blive duschade. De behövdes. De hör som till när man kör den stora höstputsen =) Sen ska jag dammsuga, torka golv, tvätta, grovrengöra toaletterna (ni vet städa "fågel fisk å mittemellan"), städa min "walk-in-closet" (en jävlit liten sådan, men iaf), baka en kladdkaka och sen sätta mig ute och äta den.


De e min dag va jag vet än så länge. Hoppas ni får en roligare dag än mej...


Kommentarer
Postat av: Sara

KLADDKAKA! Mumma!=)

Är Thildi också snorig... jag fattar inte, varje gång jag har åkt in till öppna så har William blivit förkyld...

Va duktig du är som putsar fönster och donar=)

2010-10-10 @ 13:57:58
URL: http://crazymam.blogg.se/
Postat av: Karin..

Låter som en bra dag men en härlig avslutning! =) Duktig du är! Jag sk anog också putsa fönster, lät some n bra ide! Tack för inspirationen! =)

2010-10-10 @ 14:33:15
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0