Väntas!

... Jag förstår att ni väntar på bilder från festen? Min data e toook seg å de går inte å lägga upp bilder. men de kommer. Den som väntar på nå gått ;P Sen e de lite kämpigt just nu me allt runt ikring mig. ja vill inte gå närmare in på de här. Ni som pratar me mig irl vet nog va ja talar om. kanske...


Thilde e inne i nån jobbi period nu oxå. Han ska bara bli buren, helst av mej å hon gråter massor. Tror de e hennes tänder men ja får varken titta eller känna så de e svårt å avgöra hur mycke de kommit upp. Hon äter lite dåligt å ja har köpt flera nappar då ett flertal försvunnit, men duger dom? Nej. Suck. Hon kastar ner allt på golvet. Spelar ingen roll va de e . Får hon nåt i handen så slänger hon de på golvet. Vet att barn gör så, men de börjar verkligen gå te överdrift tycker jag.


Nej nu har ja inte tid längre. bloggen blir lite lidande nu när allt e som de e  men de får ni ta. ja har inte tid att sitta här. Nu när min dotter äntligen sover en skvätt måste ja försöka få ordning på hemmet... Som ja oxå ligger efter med = (




Kommentarer
Postat av: Karin..

Har också haft jätteproblem med bilduppladdningen här. Irriterande.... =/



Hoppas det blir bättre snart gumman!

2010-11-04 @ 21:34:15
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Malin

Isch låter som lillsnuttan är i den stora separationsfasen.. Det blir Bättre! Jag lovar!! Kraam

2010-11-05 @ 21:49:54
URL: http://Grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0