Varför måste man ha rubrik?

... Ibland vill man bara inte ha de... men hallå, va e de jag ser? Det är en annan typ av text här där jag skriver...? Undrar hur de ser ut på bloggen sen? om den blir av samma typsnitt? De får vi se sen. Ahaaa =) Klickade på nån knapp nu, som måste ha blive ändrad när jag skrev från mobilen, så nu ser de normalt ut igen =) Gillar inte när saker förändras utan att ja vet om de. Då kan de ju va nå fel.

 

Öppföljning av eksemen i em. Det är såååå mycke bättre sen vi fick kortison salvan så jag har tom börjat prova me mjölk igen. Märkte ändå ingen skillnad på magen så nu kör vi på så får vi se hur de går. Utesluter dock de som de e mycke mjölk i, som typ mjölk, yoghurt, fil osv. Provade göra oboy på havre mjölken nyss... Omg va vidrigt. man hade lika gärna kunna blanda ut oboyen med kran vatten. Snuskigt!


Eftersom jag inte känner att jag har nå vettigt att skriva, så kan jag lika gärna lägga ner.
För den här gången.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Haha, testa och ha i havremjölken i te eller kaffe ;-) det är om möjligt än värre =P



Hoppas Thildis fortsätter vara fin i sina eksem även när du slutar smörja <3

2010-05-03 @ 14:14:06
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0