Suckar högt

Idag är en sån där dag då jag ö hade en drös med vänner som alla ringde och ville ses, ta en promenad inne i stan och gå å köpa glass i mnsan typ. Riktigt så e de inte... Telefon är knäpptyst, jag sitter ute på landet ensam eller jag har ju thilde så klart :). Eftersom solen skiner vilket är helt underbart så kan jag inte förtillfället ta en promenad då BVC säger att man ska undvika solen mellan 11 och 3 när man har en liten bebis. Negativ? Jag? Hmpf... skulle jag? Jo jag vet. Jag är negativ, sur, utråkad och en anings less. Nu börjar de bli molnigt så det får bli en promenad om en stund. Ute på våran altan är det förtillfället 41,7 grader. Härligt. Äntligen lite värme.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Klart du kan gå ut och gå ändå, skaffa ett parasoll eller bra solskydd till vagnen och solhatt till Thilde..=) Vi är ju ute hela dagarna trots sol. Sen bra täckande kläder.

Vet hur det är att såna här trista dagar. Idag sitter jag med bara och suckar och önskar att nån ville hitta på nåt med mig. Tyvärr har jag inte så många att umgås med här i V-ås..

Hoppas ni fick en bra dag trots tristess..=)

2010-05-15 @ 14:06:10
URL: http://strimmor.wordpress.com
Postat av: Elin

ska du in till stan i veckan så får du gärna höra av dig så kan vi gå en sväng. behöver röra lite på fläsket och det är roligare om man har sällskap.

2010-05-15 @ 14:25:06
URL: http://elingkpetersson.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ligger Thilde i vagnen så kan du helt klart vara ute. Jag har då varit ute med alla mina, men hållt mig i skuggan så mycket det gott eller haft liten i vagnen =)

2010-05-15 @ 20:54:12
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Malin

nej men va? har du henne liggandes i vagnen och skyddad från solen så kan du vara ute när du vill på dagen!!...

dessutom finns det uv-skyddsöverdrag att trä på vagnen om man vill det....

men jag brukade ha elias i vagnen med suffletten uppdragen och självklart parasoll med uv-skydd samt så gott i skuggan det gick!

men inte ska du behöva hålla dig inne..! det var ett skumt påstående från din bvc tant..

menar då skulle man ju aldrig kunna åka o handla lr vad som helst..



kraams!

2010-05-15 @ 23:15:27
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0